МУЗЕЙ „ЕТЪР“ Е ОТВОРЕН ЗА ПОСЕТИТЕЛИ ОТ 9 МАЙ
Музей „Етър“ е отворен за посетители от 9 май. Въведено е лятно работно време – от 09:00 до 19:00 часа. Цените на билетите остават намалени, както е през есенно-зимния период (възрастен – 3 лв., ученик и студент – 1 лв., пенсионер – 2 лв., семейство с деца до 18 г. – 5 лв., дете до 7 г. – вход свободен).

Взети са всички мерки за безопасност, а информационни табели дават указания какво да бъде поведението на посетителите.

Влизането става само от централния вход, в непосредствена близост до паркинга, където е и касата за закупуване на билети. Движението на територията на музея е еднопосочно по течението на реката. Посетителите могат да напускат също само от едно място. Изходът е разположен на противоположния край на музея – до поляната пред хотел „Странноприемница“ и Музеен детски център.

Проф. д-р Димитрова: „Връзката между музей „Етър“ и хората е толкова силна, че липсват думи, с които да се опише“
Дистанцията, която всеки трябва да спазва, е от метър и половина. Майсторите са инструктирани да разполагат в работилниците си със сертифицирани дезинфектанти и да посрещат туристите с маски.

До експозициите в музея, които се намират в затворени пространства – изложбени зали, втори етажи на къщите и т.н. н, няма да бъдат допускани посетители. Беседи на този етап няма да се предлагат, остава в сила и забраната за масови мероприятия. Групови посещения не са разрешени, както и седенето на пейките в откритите пространства на музея.

Обичаи за здраве: „Дето влиза слънце, доктор не влиза“

Сериозни мерки за безопасност са въведени и в обектите на територията на музея, чиято дейност е свързана с продажбата на храни и напитки. Във Възрожденска механа се ползват само масите, разположени на открито. На тях могат да се разположат до четирима души, като спазват дистанция помежду си.

В Мотково кафене отново може да се сяда за консумация, като няма да се допуска струпване на повече от допустимия брой хора. Фурната също отваря врати и посетителите на музея могат да си купят от добре познатите с отличните си качества тестени изделия.

Музей „Етър“ е добър пример за прилагане на маркетинг на преживяванията
Екипът на музей „Етър“ се извинява, ако някои от мерките предизвикват неудобства за посетителите. Те са въведени с оглед на личната безопасност на всеки – бил той турист, майстор или екскурзовод.
* * *